Ini Blog Baru aku * Aku lebih tenang disini * Berpindah disini * Cari aku Disini.

BALADEWA SEJATI TAKKAN PERNAH MATI

Wednesday, March 25, 2009

PEREMPUAN PALING CANTIK DI NEGERIKU

~~ UPDATE ~~

atas permintaan, aku masukkan video clip lagu ni.. so korg sume.. layan!!

Perempuan paling cantik diNegeriku Indonesia







PEREMPUAN PALING CANTIK DI NEGERIKU MALAYSIA
By DEWA19 ( Malaysia Version )
(taken from DEWA19 Song : Perempuan paling cantik diNegeriku Indonesia)

merah darahku bulat tekadku
setelah aku tatap wajahmu
berkobar seluruh jiwa dan ragaku
untuk perjuangkan cinta yang kuyakini

putih tulangku semangat cintaku
setelah aku raba tanganmu
rasakan kulitmu yang selembut salju
serentak bergelora darah mudaku

reff:
kamu adalah perempuan yang paling cantik
di negeriku MALAYSIA kamulah yang nombor satu
aku tak akan bisa sukai lagi perempuan yang lainnya

revolusi cinta matiku
telah bergema ke seluruh negeri
inilah tonggak sejarah dalam hidupku
karena kuyakin kamu adalah takdirku

dengan tegasnya kunyatakan
kamulah akhir perjuanganku
kuburkan cinta cinta yang sudah sudah
kemerdekaan aku kamu yang kutunggu


p/s: sila nyanyi ramai2.. haha

20 comments:

CikYana(",) said...

cm besh je lirik nie

eRRuL AspHyxiAteD said...

mmg la cik yana.. maklumlah.. lagu dewa19// hehe

Eazy Izzuddin said...

wah de versi malaysia erk...
jom nyanyi reramai...
xD

KhairiL's said...

buat format mp3 plk

baru suma org boleh layan sama2

hehe

CikYana(",) said...

sokong khairil
wat mp3 la..
bru la syok n besh

eRRuL AspHyxiAteD said...

eazy ~ band aku je yg main versi malaysia ni.. hahaha

khairil & yana ~ hmm.. akan diusahakan.. hmm betol gak ek.. kalau video ok?

TiNiE said...

video pun ok..janji laaayaaan

eRRuL AspHyxiAteD said...

video telah di uploadkan.. sila layan.. haha

CikYana(",) said...

ok dh layan
besh2 :)

eRRuL AspHyxiAteD said...

thanks! tapi bab indonesia sila tukar malaysia ek.. awek indon bukan sume lawa,,, hahahaha

CikYana(",) said...

tau xpe
awek2 malaysia lg lawa2..
hahaha..cm cik yana la
aduh..perasan lebey je cik yana nie
wekkkkkkkkk

mo0ney said...

lirik dia serius best..kalo bf kasi ni sure tangkap jiwang

eRRuL AspHyxiAteD said...

bagi je kat bf awak.. sure dia suka punya..

★ Nu♥ℜul ★ said...

best gk en lagu nieh

eRRuL AspHyxiAteD said...

mmg best pun tau nurul

Monkey D Luffy said...

time dilamun cinta memang dia yang tercantik

eRRuL AspHyxiAteD said...

time putus.. dia la yg kena kutuk ari2.. haha

Galuh Cendra Kirana said...

mekaceh weyh!!! lu ader simpan tak kad prabayar celcom yg ader gamba kumpulan kiter ngah melompat pungut duit banyak. wa nak satuuu!! huhuhu...wa tgk lam forum dewa19 ader gamba tu. muka dhani kelako weyh.

Don Karldon said...

aku dah lama tak lyn dewa..kene refresh balik..hahahha

eRRuL AspHyxiAteD said...

elina ~ aku takde r.. ish.. aku pun nak gak r kad tu.. nak kena usha2 kawan2 aku yg pakai prepaid celcom ni.. ish!!

haikal ~ layan bro dewa.. tahap dewa dia punya feel. haha