Ini Blog Baru aku * Aku lebih tenang disini * Berpindah disini * Cari aku Disini.

BALADEWA SEJATI TAKKAN PERNAH MATI

Tuesday, February 24, 2009

hmm.. tiada kata...

Aku baru sahaja pulang dari rumah ibu tempoh hari..
kelihatan sihat & macam tak sakit..
mungkin ibu sembunyikan..
aku berlakon seperti biasa..
seperti biasa kalau aku pulang ke sana..
walaupun hatiku sedih & kesian melihat ibu..
sebelum pulang dari rumahnya haritu,
dia berpesan..
jangan lupa sembahyang..
jangan nakal sangat..
jangan gaduh adik beradik..
ibu..
mmg abg yg paling jahat dlm adik beradik..
mmg abg yg paling degil dalam anak2 ibu yg lain..
tapi abglah orang yg paling sygkan ibu..
cuma abg tak tau & reti nak tunjukkan..
hmm..
hari ini ibu berangkat ke HUKM..
bersedia untuk pembedahannya khamis ini..
aku doakan berjalan lancar..
aku harapkan tiada yg buruk terjadi..
aku sayang ibu..

4 comments:

mama said...

bulan ni sama cam mama la...
kebetulan kan???

Mr BuLans Asphyxiated said...

cerita pe mama?
ibu mama pun sakit gak ker?

mamarempit said...

bukan sakit....part yg degil2..tu..mcm mama la....tp mama tk tau nk tunjukkan betapa mama sygkan dia....skang ni..hanya doa saje yg mama kirim utk dia di sana..moga dia ditempatkan bersama2 org2 yg beriman...aminnnnn

Mr BuLans Asphyxiated said...

aminnnn.....