Ini Blog Baru aku * Aku lebih tenang disini * Berpindah disini * Cari aku Disini.

BALADEWA SEJATI TAKKAN PERNAH MATI

Thursday, April 9, 2009

Aku kembali! Dgn jawatan Kosong!

hai semua. aku kembali lagi. Aku pulang awal ke JB disebabkan meeting aku postpone for future notice. BTW, ada hikmah disebalik aku pulang ke office awal dari hari yg sepatutnya.

Aku menawarkan perkerjaan kepada korang semua. Aku memerlukan seorang sharpshooter untuk kerja2 menbenteras gejala curi tulang & busuk hati. Gaji Boleh Dirunding. M8 Stayer Heavy Rifle disediakan. Pengambilan segera!

kepada sesiapa yg berminat hubungi aku dgn pantas! aku betul2 sakit hati!! cis!!




p/s: ati bertambah sakit bila man u boleh seri plak!! argh!!

16 comments:

pakDin said...

Haha...aku berminat!!!
Jgn risau bro, game belum abis lagik...hehe

psss..tapi risau gak kunjungan MU ke tempat lawan nanti...

errul_ramli @ MH said...

haha.. rilek pakdin.. Man U kena menang punya!!

Bro Framestone said...

pasl pe pulak nie... nk tnye sikit EPF n SOCSO cam mne pulak..insurance lg he..23x

out of topic--> kata dah benar2 mampu.. alang2 baik amik yg besar tggjawab baru betul2 ikut sunnah nabi n pahala yg diberi berbaloi dengan tggjwb yg diamanahkan

hanis said...

chill..
jgn emo2

errul_ramli @ MH said...

EPF macam biasa la..11% from basic salary.. socso takde.. insuran cover on working hour only.. hahaha

errul_ramli @ MH said...

hanis ~ chill ni.. xemo pun.. haha

entah said...

kalau aku nak buat internship program diterima x?elaun berapa?

hahahaa....

versi serius.

errul,ada tak company yg terima bdk2 praktikal kat area kl tak?aku praktikal july nnt.tak cari lagi...

cik selamah kundang said...

aku bukan xnk apply..takut masa interview aku ter shoot kau jer??kau xtakut??aku takut..hehe

joegrimjow said...

nak nak nak

Kapten Luffy said...

aku takut darah

errul_ramli @ MH said...

haikal ~ hmm.. try Western digital.. kat PJ.. xpun ko try texas instrument.. sana biasa amik budak intership.. mber aku pernah wat prac kat sana.. dekat sikit dgn umah ko..

MOoNey ~ ish.. ko shoot aku, confirm ko xdapat keje tu.. hahaha

joe ~ sila fowardkan resume anda.. hehe

luffy ~ permohonan anda ditolak mentah2..hehe

Blog Eazy Izzuddin said...

huhu..
saba2...
=)
btw bro di tag..
xD

Kak Lia said...

mama nk buleh...???

vee_elviana said...

Hi Errul...

Ni permanent ke contract nie...
bonus ada ka...

Yang Benar, Kakak Perkara Rawak said...

nak2!!!
gaji kasi uppppppp sikit ok!

errul_ramli @ MH said...

eazy - tag lagi =)haha

mama ~ sila hantar resume ye.. haha

sailormoon ~ contract.. ada yg sakitkan ati aku je.. aku bagi ko contract di tembak diorg.. hahaha

secret ~ budak2 bawah18 dilarang memohon.. huhu