Ini Blog Baru aku * Aku lebih tenang disini * Berpindah disini * Cari aku Disini.

BALADEWA SEJATI TAKKAN PERNAH MATI

Monday, September 7, 2009

Kembali Sementara..

Salam semua.. aku kembali menulis setelah hampir berbulan tak menulis.. sampai aku terlupa username & password blog ini. Tapi dgn bantuan, akhirnya aku kembali mengingati.

hmm.. walaupun aku bgtau korang yg aku akan kembali aktif pas raya.. tapi disebabkan aku mempunyai masa yg agak terluang malam ni, aku updatekan sedikit blog ini.. sekurang kurangnya tak la bersawang sgt blog ni.

Tiada apa yg menarik sepanjang ketiadaan aku diblog ini, cuma terlalu sibuk dgn tugas aku yg semakin hampir dgn dateline. Purata tenaga aku dikerah utk menyiapkan projek ini. Hampir separuh kehidupan aku hanya berulang alik dari Johor bahru ke kuala lumpur setiap minggu. Seluruh pemikiranku focus ke arah kerja.. Kepenatan yg aku alami.. hanya tuhan yg tahu.

Mak aku sudah pun tamat menjalani Kimotheraphy untuk kansernya. Alhamdulilah.. syukur ke hadrat ALLAH SWT.. kini dia hanya menjalani Radiotheraphy utk memastikan sel2 kanser tidak kembali hidup. Aku doakan mak sentiasa sihat & dilindungi Allah selalu.

Cerita pasal persiapan raya, aku tidaklah terlalu excited ( padahal puasa pertama je aku da gi beli baju melayu.. haha). Mungkin tahun ni aku bercuti panjang. Hampir 10 hari & aku ingin habiskan masa dgn berehat dirumah mak aku. NO WORK RELATED CALL ALLOWED! haha

Dalam kesibukan ini juga, aku tidak memegang lansung gitar & keyboard. Mungkin sudah berkarat tali gitar aku kat dalam beg tu. Ah, Biarla.. nnt ada masa & kerja aku da selesai, aku petik sepuas hati.. haha

so, itula sedikit sebanyak update pasal aku setakat ini.. apa2 hal, korg leh cari aku kat facebook & YM ( errul_ramli@yahoo.com ).

Sebelum terlupa. SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR & BATIN KEKAWAN!!

7 comments:

tuan tanah said...

selamat forward eid-fitr. amacam, cukup awal x?

pee/ass: bila nak blanja aku buka ni?

Kapten Luffy said...

aku cuti pendek jer seperti tahun2 sebelumnya

huhuhu

mryms said...

:)

TiNiE said...

halu errul...
miss ur blog a lot...
yer yer selamat hari raya aidilfitri jugak!! do take care of ur mom n urself yer...

Kak Lia said...

ade blk sgmat tk raye....kalo ade sudi2kan singgah

Kak Lia said...

moga mak U akan sihat...insyaAllah

errul_ramli @ MH said...

Lord land : awal giler.. tp kira ok ler

luffy : xpe r.. janji ada cuti tuk sambut raya dgn family

yam : miss u!!

tinie : keje kat bank negara mesti byk duit raya utk aku kan? haha selamat hari raya!!

mama : insyallah.. ape2 nnt sy call mama k. alhamdulilah.. mak makin sihat..