Ini Blog Baru aku * Aku lebih tenang disini * Berpindah disini * Cari aku Disini.

BALADEWA SEJATI TAKKAN PERNAH MATI

Monday, March 23, 2009

Support EARTH HOUR


This 28 march 2009.
Saturday nite
Support EARTH HOUR by switching off all lights.
8.30pm to 9.30pm
Taking a stand against climate change
1 hour maybe can save the earth

16 comments:

TiNiE said...

errrm..tengokla kalau ingat

Eazy Izzuddin said...

yeah....
insyallah will swicth off all the light..
igt nk wat psal entry ni gak lah..
hihi
=)

CikYana(",) said...

yes2..
4sure cik yana akan support la..
ala sejam jer..
pe salahnye kan.
nway..thx 4 remind me :)

p/s:have a nice mondaY deaR

eRRuL AspHyxiAteD said...

tini ~ nnt aku ingatkan ko..

eazy ~ sila postkan utk ingatkan yg lain

cik yana ~ yes2!! same2 kite support.. betul3.. sejam le.. bukan lame pun..

Galuh Cendra Kirana said...

Alomok bro...mase tu aku dalam utan aa. camping! huhuhu..xde beza pun. kihkhihkih

eRRuL AspHyxiAteD said...

ceh lu ni.. dalam utan lu tutup pelita & touch light & unggun api.. biar gelap.. ada berani?? hahaha

tuan tanah said...

i'm gonna stop blogging la bro..
haha!

linz&co said...

nape sejam jer??

asal TAK berjam2??

gegege

jimat letric

tol ark??

ehe

eRRuL AspHyxiAteD said...

tuan tanah ~ sampai macm tu skali ke??

linz ~ ish.. berjam2 ada yg tak masak nasik.. ada yg tak basuh baju, xmandi plak nnt.. hehe

Ola said...

yea2
i support earth hour too^^
nyway,thanx 4 dropping by me blog^^

eRRuL AspHyxiAteD said...

ola ~ let support together..

a s m said...

bagus 2, tapi ada x sejam kita memikirkan apa yang telah dibuat oleh anak2 kita pada masa kini, di mana mereka sekrang, apa yg telah kita korbankan untuk anak2 kita fikirkan22

Naz said...

bukan 28 hb jer.. kalo hari2 laen pun patut buat... save our earth...

eRRuL AspHyxiAteD said...

asm ~ hmm.. betul gak tu

Naz ~ hmm.. setiap hari sejam.. ok ke?

Naz said...

Sehari sejam? ok sngt tu. bayangkan kalo 1 dunia wat camtu... berapa bnyk bahan bakar bolh dikurangkan...

eRRuL AspHyxiAteD said...

aku pun rasa gak macam tu r..
umah aku sehari 12jam tutup lampu.. sbb aku gi keje.. aku setuju sangat la